Heeft u een klacht?

Wij doen er alles aan om uw bezoek aan HDC PoliDirect zo comfortabel mogelijk te laten verlopen. Bij alle onderdelen in onze organisatie werken we volgens vaste richtlijnen. Op die manier weten we zeker dat iedereen op dezelfde manier werkt en kunt u vertrouwen op kwalitatieve en veilige zorg.

Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent, dat er iets misgaat of dat u een naar gevoel heeft na een afspraak. Dit horen wij ook graag. U kunt een mail sturen naar hdc@polidirect.nl of een rode kaart invullen in de wachtkamer.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Afhankelijk van de klacht wordt er door de betrokkene(n), diens leidinggevende, en eventueel de klachtenfunctionaris naar gekeken. Er wordt zo goed mogelijk naar u geluisterd. Vervolgens proberen wij uw klacht uiteraard naar tevredenheid op te lossen.

Klachtenreglement

Lees meer over dit proces en de weg die uw klacht aflegt in ons klachtenreglement.

klachten